domingo, 24 de junio de 2012

Assassinat al vaixell Armengol


Ei, he decidit que faré una novel·la policíaca. Es titula: Assassinat al vaixell Armengol. M'agradaria la vostre opinió per saber si està ben escrit, si es nota qui es l'assassí... L'aniré penjant al blog, espero que os agradi :D

Argument: 
Una parella molt rica i de gran prestigi, propietaris del fabulós vaixell Armengol, sorteja 5 entrades i en subhasta 10 per un viatge amb el seu vaixell a Amèrica. Tots els passatgers hi assisteixen i el vaixell marxa del port de Barcelona a l’hora prevista. 
Quan estan ja a l’alta mar, apareix mort un dels passatgers del vaixell.

PD: La foto es la portada de la novel·la!

2 comentarios:

  1. Nooooooooo, aquest llibre no! :'(
    Suposo que no vols tornar a sentir la meva opinió sobre la novela i els meus super motius per no llegir-la.
    Avisa'm quan fagis la de Mentre durin les flames.
    Petons!

    Joana

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pero si es molt xula! Quants cops te de dir que la faig jo sol! A més, tot l'argument el vaig pensar jo, i està molt currat!
      Okey, pero segurament serà quan acabi aquest.
      Ens veiem :D

      Xavi

      Eliminar