martes, 22 de mayo de 2012

Les cartes d'Hèrcules Poirot


La meva opinió:
A mi, personalment m'ha agradat bastant, tot i que jo ja sabia qui era l'assassí, es interessant i em va agradar, però no suporto la manera d'escriure de Jaume Fuster, cada dos paraules posa una expressió i al final cansa. La recomano, però en recomano d'altres abans que aquesta. Jo la vaig llegir pel cole.

Sinopsis: 
Les cartes d’Hèrcules Poirot ens situen aquest famós detectiu, creat per l’escriptora Agatha Christie en un balneari de la Cerdanya passant uns dies de descans, però malgrat l’ambient aparentment tranquil, es comet un assassinat i el detectiu haurà d’actuar per resoldre el cas

2 comentarios:

  1. I qui et va dir qui era l'assassí, Xavi? Uuooops, ja et vaig dir que ho sentia, se'm va escapar! :( Tinc remordiments!
    A mi tampoc no és que m'hagi encantat; com tu dius, les expressions al final cansaven!

    Joana

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jajajajajja! a tothom li pot passar :D Es que cansa mooolt!

      Eliminar